Julegaver byttes t.o.m. 10. januar 2025 🎁

Dag-til-dag levering & 30 dages returret Altid faste lave priser - PRISGARANTI Gratis levering til pakkeshop ved køb over 499,- Fragtpris til nærmeste pakkeshop kun 49 kr.

Retur og reklamation

Returnering

Du har 30 dages returret, når du handler hos DesignMe. Har du fortrudt dit køb, returnerer du blot varen til denne adresse:

 

DesignMe
Den Grønne Vej 17
8600 Silkeborg

 

Husk at vedlægge en kopi af din ordreseddel, så vi har alle oplysninger til behandling af din returnering.

 

Sender du varen retur med posten, skal du sikre dig, at varen er pakket forsvarligt ind, så du undgår fragtskader. Du har nemlig selv ansvaret for pakken under forsendelsen til os. Gem postkvittering og evt. track and trace nummer, så du kan følge din pakkes rejse.

 

Ved fortrydelse afholder du selv udgifter forbundet med returneringen. Det er muligt at købe en returseddel hos os. Send os blot en mail på info@designme.dk, og så mailer vi en returseddel til dig. Det koster 59 kr. for pakker op til 5 kilo. Ved store eller tungere pakker, vil vi beregne prisen til dig ud fra volumen eller vægt.

 

OBS: Returnering med DAO sker på eget ansvar, da pakken stilles i det fri uanset vejr og forhold.

 

Ombytning

Ønsker du at ombytte din vare til en anden farve eller størrelse til samme pris, sender du blot varen retur til os sammen med kopi af din ordreseddel, hvor du skriver, hvilken farve/størrelse, du ønsker i stedet. Når vi modtager varen retur, vil vi sende den ønskede farve/størrelse afsted til dig.

 

Du afholder selv udgifter forbundet med returneringen.  Det er muligt at købe en returseddel hos os. Send os blot en mail på info@designme.dk, og så mailer vi en returseddel til dig. Det koster 59 kr. for pakker op til 5 kilo. Ved store eller tungere pakker, vil vi beregne prisen til dig ud fra volumen eller vægt.

 

Reklamation

Har du modtaget en vare, som du mener har fejl eller mangler, skal du hurtigst muligt kontakte os på info@designme.dk. I mailen skal du oplyse dit ordrenummer samt beskrivelse og billeder af fejl/mangler ved varen. Herefter vil du blive kontaktet pr. mail eller telefon, så snart vi har nyt om reklamationen.

Fragtskade

Modtager du en vare, som er blevet beskadiget under fragten, er det vigtigt at du hurtigst muligt henvender dig til os på info@designme.dk, og senest efter 5 hverdage fra udlevering, da fragtskaden ellers ikke vil blive erstattet af GLS, og du derved mister retten til at få varen ombyttet/erstattet.

 

Du skal tilsende os billeddokumentation på den ødelagte vare, billede af GLS fragtlabel på pakken samt billede af ALT emballage som varen er kommet i. F.eks billeder af alle kassens sider, samt et billede ned i kassen, der viser den indre emballage, da dette er et krav fra GLS.

 

OBS: Du skal beholde ALT emballage indtil reklamationssagen er helt afsluttet.

 

Værdiforringelse

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. Hvis du vil være sikker på at få alle pengene tilbage, må du kun håndtere varen på samme måde, som man normalt vil få lov til i en fysisk butik.

Du vil kunne miste retten til at få returneret købssummen helt eller delvist såfremt den returnerede vare vurderes til at være væsentlig værdiforringet eller helt værdiløs.

Dette kan ske i tilfælde hvor du:

1. Reelt har taget varen i brug
2. Varen er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den.
3. Varen er håndteret på en anden måde end nødvendigt, for at kunne anslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på.
4. Du har valgt at bryde en blisterpak elle plombering
5. Originalemballagen mangler

 

Læs mere om vilkår for fortrydelsesret i vores handelsbetingelser.